APLIKACJA AU-PAiR

piątek, 6 stycznia 2017

INTERVIEW PYTANIA / WSKAZÓWKI.

Moje interview odbyło się w tym samym miejscu gdzie spotkanie informacyjne. Wynajęta sala
w szkole językowej, bardzo przyjemna Pani z recepcji, oraz dziewczyna z au-pair jako konsultantka. Do sali weszłyśmy we dwie, a było to spowodowane zbliżającą się godziną zamknięcia szkoły. Rozmowa zaczęła się od luźnych tematów o nas i o naszej rodzinie. Następnie rozmowa tyczyła się samego programu - obowiązków, płatności, oraz niezbędne informacje, które powinnyśmy wiedzieć. Następnie rozmowa po angielsku. Konsultantka zadawała pytania, my odpowiadałyśmy na zmianę.

Pytania, które pojawiły się na moim interview:
1. Jakie cechy powinna mieć idealna au-pair?
2. Jakie jest Twoje ulubione danie i co mogłabyś ugotować?
3. Jak spędzasz czas ze swoimi podopiecznymi?
4. Jakie masz doświadczenie w opiecie nad dziećmi?
5. Jakie przyzwyczajenia/tradycje rodzinne mogłabyś przekazać Amerykańskiej rodzinie?
6. Jak spędzasz wolny czas?
7. Jakie masz plany po powrocie?
8. Jak poradzisz sobie z tęsknotą?
9. Czy mieszkałaś kiedyś poza domem?
10. Czy masz problem z prowadzeniem samochodu?

Wskazówka: Ja, przed rozmową spisałam sobie najczęściej zadawane pytania i starałam się na nie odpowiedzieć w języku angielskim. Szczerze mówiąc kilka z nich pojawiło się na rozmowie, dzięki temu z łatwością mogłam na nie odpowiedzieć. Nie uczyłam się ich oczywiście na pamięć, ale po prostu odpowiedziałam na nie raz, co później okazało się przydatne przy panującym stresie, który mimo wszystko się pojawił :).

Jeżeli jest coś jeszcze, czego nie jesteście pewni, chętnie odpowiem:).

Hej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz