APLIKACJA AU-PAiR

piątek, 6 stycznia 2017

FILMIK AU-PAIR / WSKAZÓWKI TWORZENIA.

FILMIK AU-PAIR

Filmik dodałam dopiero po jakimś czasie. Miałam już kilka Match-ów, zanim w ogóle go zrobiłam, ale uwierzcie mi - im prędzej, tym lepiej. [Tutaj] tłumaczę dlaczego :).
Chciałam zawrzeć w nim najważniejsze kwestie, pokazać trochę siebie i zainteresować oczywiście swoją osobą Host Rodziny :).
Nakręcałam go na "kijku od selfie", dosłownie. Ale od początku - przygotowałam sobie krótkie teksty - co chciałabym powiedzieć, co pokazać. Nagrałam kilka krótkich filmików, po czym zmontowałam w jedną całość. Kijka od "selfie" wbiłam pomiędzy poduchy i szczerzyłam się do aparatu. Trochę go podkolorowałam w programie "wondershare filmora". Naprawdę polecam, bo fantastycznie może przerobić "zwykły" filmik w "niezwykłą" kolorową animację :).
Pokazałam w nim moich rodziców, to, że jestem aktywna, że potrafię grać a fortepianie, oraz to, że po prostu jestem szczęśliwa mogąc uczestniczyć w całym programie. Pokażcie się z jak najlepszej strony, jako zadowolone, pozytywne i uśmiechnięte dziewuchy czy uśmiechnięci chłopacy!
Poniżej kilka kadrów z mojego filmiku:









Całość trwa około 3 minut, więc sami widzicie, że zrobienie go, wcale nie musi być takie trudne!
Mam nadzieję, że pomogłam.

Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz