APLIKACJA AU-PAiR

piątek, 6 stycznia 2017

PAPIERY NIEZBĘDNE AU-PAiR.

PAPIERY NIEZBĘDNE PRZED WYJAZDEM AU-PAIR.

Papiery zaczęłam przygotowywać po zaakceptowaniu match-u. Przyszła mi na maila faktura, za którą zapłaciłam tego samego dnia, a kilka dni później przyszły na mój adres wnioski i wskazówki i list.


Ja, zrobiłam to w następującej kolejności:

1. Udałam się do starostwa powiatowego po Prawo Jazdy Międzynawowe. Wyjątkowo sprawnie wszystko poszło. Jednego dnia wypełniłam wniosek, zapłaciłam 35 zł, a następnego dnia rano odebrałam.




2. Z lekarzem było trochę gorzej, ponieważ doktor uznał, że nie jest to w ramach jego obowiązków. Dzięki mojej determinacji i znajomości oczywiście, udało się załatwić niezbędne papiery. Przetłumaczyłam je wcześniej u tłumacza przysięgłego, ale nie jestem pewna, czy jest to konieczne.

3. Udałam się do sądu po zaświadczenie o niekaralności. Koszt: 30 zł.



4. Zrobiłam zdjęcie do wizy u fotografa w formie cyfrowej.

5. Wypełniłam wniosek o Wizę i za nią zapłaciłam. [Osobny wpis WIZA]

6. Zrobiłam ksero Polskiego Prawa Jazdy oraz ksero Świadectwa Dojrzałości.

Papiery wysyłacie oczywiście do biura :).

Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz